လာေရာက္ဖတ္႐ႈ႕သူအားလံုး အဆင္ေျပပါေစ

ေယာင္ခ်ာခ်ာ

က်ေနာ္ေတြးေနတယ္---ေတြးတာမွ ႏိႈက္ႏိႈက္ခၽြတ္ခၽြတ္ကိုေတြးတာ --အစကေတာ့ေတြးရင္းနဲ႔ မိန္းမပီပီ (က်ေနာ္က မိန္းမဗ်--မင္းတုန္းမင္းေၾကာက္လို႔ အဟီး) မ်က္ေရ၀ဲမိသလိုလိုပဲ ေနာက္ေတာ့ရယ္ခ်င္လာတယ္ အခုတေလာၾကားရတဲ့သတင္းေတြကလဲမေကာင္းဘူးဗ်ာ---ဆရာက မ်က္ရည္မက်ေစနဲ႔ မ်က္ရိုးပိုကိုက္ေနမယ္တဲ့
အင္း က်ေနာ္ခ်စ္တဲ့ ဆရာခၽြန္အတြက္ က်ေနာ္မ်က္ရည္ေတြကိုတားဖို႔စိတ္ေတာင္မကူးမိပါဘူးဗ်ာ
က်ေနာ္ကို ရံုးကလူေတြက နားမလည္ဘူး အိပ္နဲ့အဆင္မေျပလို႔လားတဲ့ ဒါမွမဟုတ္ သင္း--နင္--
ေရာ္ ခက္ပါ့လား---
ေတာ္ျပီဗ်ာ ဆရာခၽြန္ေရ------ေနာက္မဆုတ္နဲ႔ေနာ္ ေရွ႔မွာ-----
ဆရာခၽြန္ကေတာ့ေနာက္မဆုတ္တမ္းသြားေလျပီ
က်ေနာ္တို႔ေရာ---
0 Responses

အလည္ေရာက္ၾကသူမ်ား