လာေရာက္ဖတ္႐ႈ႕သူအားလံုး အဆင္ေျပပါေစ

အမုန္းကိုေက်ာ္လြန္ရ်္ ၾကည့္ျခင္း

ဒီေခါင္းစဥ္စာသားေလးကေတာ့ က်မခ်စ္တဲ့ က်မတို႕ျမိဳ႕သား ဆရာသစ္ရဲ႕စကားေလးကိုယူသံုးထားတာပါ
က်မတို႕ဟာျပသနာတခ၊ုအေၾကာင္းအရာတခုကို အမုန္းကိုေက်ာ္လြန္ျပီးမၾကည့္ႏိုင္ၾကတဲ့အခါ
အမွန္တရားနဲ႕ေ၀းသြားတတ္ပါတယ္
က်မတို႕ ကိုယ္တိုင္ကလြဲျပီး ဘယ္သူမွက်မတို႕ရဲ႕စိတ္ကိုဒုက္ခမေပးႏိုင္ၾကပါဘူး က်မတို႕ရင္ထဲမွာအာဃာတေတြမ်ားေနရင္ ဒါေတြကို မထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္ရင္ က်မတို႕မွာစိတ္ဖိစီးမႈေတြမ်ားလာမယ္။ အခုက်မစိတ္မခ်မ္းသာဘူး ဒီပတ္၀န္းက်င္ကထြက္ေျပးခ်င္တယ္ ဒါေၾကာင့္ေနရာသစ္တခုကိုရွာေဖြခ်င္တယ္
ဒါေပမယ့္က်မသိတယ ္က်မ ဒီပတ္၀န္းက်င္က ဒီလူေတြကသာက်မလြတ္ေျမာက္ႏိုင္မယ္
က်မကိုယ္တိုင္ဆီကေတာ့လြတ္ေျမာက္ႏိုင္မွာမဟုတ္ဘူး
ရင္ထဲမွာအာဃာတေတြ၊ေဒါသေတြရွိေနတဲ့သူဟာ အျပင္မွာ စိတ္ခ်မ္းသာမႈကိုရွာေတြ႕ႏိုင္မွာမဟုတ္ဘူး
ဒါေၾကာင့္က်မတို႕ဟာ အမုန္းကိုေက်ာ္လြင္ျပီးၾကည့္ႏိုင္ၾကဖို႕လိုပါတယ္
တကယ္ေတာ့ ျပသနာေတာ္ေတာ္မ်ားရဲ႕အေျဖဟာ က်မတို႕ရဲ႕စိတ္အတြင္းမွာပဲရွာေဖြႏိုင္ပါတယ္
သူငယ္ခ်င္းတို႕ေရာျပသနာေတြရဲ႕အျဖကိုဘယ္လိုရွာေဖြၾကသလဲဆိုတာ က်မစိတ္၀င္စားတယ္
0 Responses

အလည္ေရာက္ၾကသူမ်ား