လာေရာက္ဖတ္႐ႈ႕သူအားလံုး အဆင္ေျပပါေစ

အခန္းငယ္ေလး

တကယ္ေတာ့---

(၁၀)ေပေတာင္ မက်ယ္၀န္းတဲ့

ေနရာေလးပါပဲ

က်မ အတြက္

စိတ္ဓါတ္ခြတ္အားေတြျဖည့္ေပးေနၾက

ေနရာေလးတစ္ခု---

က်မေပ်ာ္ရင္

သူရင္ခြင္ဟာ--လင္းလက္ေတာက္ပစြာ

ျပံဳးေနၾက

က်မ၀မ္းနည္းလာရင္

သူလည္းပဲ က်မနဲ႕ထပ္တူ၀မ္းနည္း

ေမွာင္မိုက္စြာအားနည္းေနၾက--

ဖြင့္ဟခြင့္မရတဲ့ အျပံဳးေတြကို

(တိတ္တခိုး) ) ႏွစ္ျခိဳက္စြာသံုးေနၾကေနရာ

ေပါက္ကြဲခြင့္မရတဲ့အမုန္းေတြကိုလဲ

(တိတ္တဆိတ္) ေခ်မႈန္းေပးတဲ့ ေနရာ

က်မရဲ႕ --- --အားငယ္မႈ

လြမ္းဆြတ္မႈ

စိတ္ပ်က္မႈ

အားငယ္ေတြေ၀မႈ

က်မတိတ္တခိုးေျပာေနၾက စကား

သူအားလံုးၾကားႏိုင္တယ္---ျပီးေတာ့

အားလံုး နားလည္မႈေပးလို႕--

ေႏြးေထြးစြာၾကိဳစိုေနၾက

က်မ--ငို--ေနၾကရင္ခြင္ေလးတခုပါပဲ
0 Responses

အလည္ေရာက္ၾကသူမ်ား